S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.


Často kladené otázky

NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY


1. ČO SA DEJE PO ODOSLANÍ MOJEJ OBJEDNÁVKY

Hneď po odoslaní dostanete na svoj mail potvrdenie o prijatí Vašej objednávky našim systémom.
(Ak Vám potvrdenie objednávky nepríde ani do 24h., mohlo sa stať, že sa v objednávke uviedol chybný mail, žiaľ stáva sa to často. Poprípade nám objednávka z iných príčin neprišla. Preto sa prosím informujte na našom maile info@tee.sk, kde Vám obratom potvrdíme objednávku.)

V prípade, že ste zvolili platbu NA DOBIERKU, objednávka sa začne pripravovať na odoslanie. Ak je všetok tovar skladom, zásielka sa zabalí a bezodkladne odošle na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.

V prípade, že ste zvolili platbu VOPRED NA ÚČET, preveríme dostupnosť jednotlivých produktov na našom sklade a v čo najkratšom čase Vám odošleme e-mail s platobnými informáciami. Po uhradení a pripísaní platby na náš účet, odošleme Vašu objednávku na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.

Pokiaľ nie je niektorá položka skladom, informujeme Vás, mailom alebo SMS.

 

2. JE MOŽNÉ PRIDAŤ TOVAR K OBJEDNÁVKE, KTORÚ SOM VÁM UŽ ODOSLAL/POPRÍPADE AJ ZAPLATIL?

Áno, je to možné. Ak ešte zásielka nie je odoslaná je možné pridať k objednávke ďalší produkt/produkty.

Ak ste nám odoslal objednávku a chcete ešte pridať nejaký tovar, poprípade spojiť dve po sebe odoslané objednávky, je potrebne nám to čo najskôr oznámiť na jednom z našich mailov.

Ak chcete pridať tovar pri zvolenej platbe vopred, napíšte ktorý produkt máme pridať, vypočítame opäť výslednú sumu a odošleme Vám nové platobné informácie.
Je to možné aj v prípade, že ste už platbu odoslal. Vypočítame Vám zvyšnú sumu za pridaný tovar, pošleme platobné info a po uhradení odošleme celú objednávku.

 

3. JE MOŽNÉ ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

Áno, objednávku je samozrejme možné zrušiť. Stačí nás informovať na jednom z našich mailov.

Najlepší spôsob je zrušiť objednávku ešte pred tým, ako Vám ju odošleme. Jednoducho napíšte na náš mail a požiadajte o zrušenie objednávky.

V prípade, že chcete objednávku zrušiť až po jej odoslaní najrýchlejší spôsob je zásielku neprevziať od kuriéra a povedať, že o zásielku nemáte záujem. Zásielka sa nám vráti napäť.
Tu by sme radi požiadali o rozvážnosť pri objednávaní, kedy si skutočne rozmyslite, či máte o tovar skutočný záujem, pretože neprevzatím zásielky nám vznikajú zbytočné náklady, kedy platíme 2x poštovné, jednu cestu k Vám a vratku naspäť.

 

4. AKO MÁM POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII

I keď sa to u nás stáva skutočne veľmi výnimočne, nastane prípad, kedy je nutné tovar reklamovať.

Ak sa stane, že niektorý produkt nie je podľa Vašich predstáv, je samozrejme možné ho reklamovať. Stačí jednoducho vypísať a odoslať Reklamačný formulár, kde uvediete všetky potrebné informácie k reklamácii.
Obratom Vám pošleme ďalšie inštrukcie. Každopádne bude potrebné reklamovaný tovar odoslať k nám na uvedenú adresu. A ak nebudete mať záujem o výmenu za iný tovar, budú Vám vrátené peniaze.

 

5. KTORÝ ČAJ JE LEPŠÍ, ZELENÝ ALEBO ČIERNY.

V prvom rade treba povedať, že zelený aj čierny čaj je vyrobený z tej istej rastliny z čajovníka (Camelia Sinensis). Rozdiel je iba v spôsobe spracovania. A práve spôsob spracovania vplýva na hlavné účinky obidvoch druhov.
Nakoľko sú účinky obidvoch čajov rozsiahlejšie, sú popísane v samostatných článkoch, ktoré nájdete pod týmito odkazmi: ZELENÝ ČAJ a ČIERNY ČAJ

 

YzUwM